M2005 GRAY ROWER MAGNETYCZNY HMS
Cena regularna:
towar niedostępny
DODAJ DO ULUBIONYCHOpis
M2005 GRAY ROWER MAGNETYCZNY HMS
Rowerek magnetyczny M2005 HMS to popularny sprzęt fitness, który idealnie sprawdzi się podczas treningu w domu. Dzięki systemowi oporu magnetycznego, ćwiczenia są ciche, a tym samym nie przeszkadzają innym osobom w Twoim otoczeniu. Jazda na rowerku stacjonarnym jest niczym innym jak treningiem cardio, czyli treningiem wytrzymałościowym mającym na celu poprawę wydolności serca. Posiada 8-stopniową regulację oporu, dzięki czemu możemy dostosować trening do każdego poziomu zaawansowania. Funkcjonalny oraz nowoczesny komputer zlicza i prezentuje wszystkie najważniejsze parametry treningu. Regulowane siodełko, czy też wygodne pedały z regulowanymi paskami są kolejnymi atutami tej niezwykle udanej konstrukcji.
Rowerek M2005 HMS to uniwersalny sprzęt, który dzięki niewielkim rozmiarom i wadze, znajdzie swoje miejsce nawet na niewielkiej przestrzeni.
Specyfikacja:
- Kolor: szary
- Typ: pionowy
- Klasa użytkowania: H
- Rodzaj oporu: magnetyczny wewnętrzny
- Rodzaj regulacji oporu: manualny
- Ilość poziomów regulacji oporu: 8
- Waga koła zamachowego (kg): 6
- Płaszczyzna regulacji siodełka: w pionie
- Od siodełka do pedałów (mm): 600-900
- Od siodełka do ziemi (mm): 710-1010
- Sposób regulacji wysokości siodełka: skokowo (7 poziomów)
- Płaszczyzna regulacji kierownicy: w poziomie
- Sposób regulacji kierownicy: płynnie przez pochylenie
- Komputer (pomiar):
- czas: tak
- dystans: tak
- prędkość: tak
- puls: tak
- kalorie: tak
- Wymiary wyświetlacza (mm): 70 x 42
- Wyposażenie dodatkowe:
- sensory do pomiaru pulsu: tak
- stopki poziomujące: tak
- rolki lub kółka transportowe: tak
- Zasilanie: 2 x AAA
- Wymiary rowerka (rozłożony):
- długość (mm): 860
- szerokość (mm): 540
- wysokość (mm): 1310
- Komputer (funkcje):
- SCAN: tak
- Maksymalna waga użytkownika (kg): 110
- Waga produktu: 25 kg
Uwagi:
- Nie przeznaczony do użytku komercyjnego
- Gwarancja 24 miesiące
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.